• Revital Saenciuc
  • Adresa : Str. Barbu Vladoianu, nr 32, sector 1 Bucuresti
  • Pentru orice informatie despre produsele sau serviciile Revital Saenciuc va stam la dispozitie la numerele de telefon : 0722 310 877 sau 021 210 69 31

Masaj de relaxare

Masajul de relaxare este recomandat celor care au o viata agitata, fac sport, dar mai ales celor care desfasoara o activitate intelectuala ce presupune si un mare grad de sedentarism. Masajul de relaxare este cea mai buna metoda prin care poti scapa de stres si poti dobandi o stare de bine, dar beneficiile lui nu se opresc aici. Frumusetea ta are foarte mult de castigat de pe urma masajului de relaxare. Este extrem de eficient în cazul stărilor de oboseală accentuată, printr-o singură ședință de masaj reușind să se elimine oboseala acumulată.

Beneficii masaj de relaxare

  • masaj de relaxare Bucurest
  • tehnici masaj relaxare
  • beneficii masaj relaxare musculara


Masajul este o parte fundamentala a terapiilor complementare si integrative. Se defineste, in linii mari, prin executarea de miscari de frictiune, tapotare, framantare, vibratie asupra sugmentelor corpului, cu scopul atingerii unei stari de bine.
Masajul se aplica atat cu scop de relaxare, cat si pentru eliberarea tensiunii musculare, dupa accidentari sau interventii chirurgicale, pentru modelarea corpului.
Printre nmeroasele beneficii ale masajului, enumeram:

    1. Este relaxant - când corpul este încordat și sub stres, produce niveluri nesănătoase ale binecunoscutului hormon de stres, cortizolul, care poate contribui la creșterea în greutate, insomnie, probleme digestive și dureri de cap. Masajul s-a dovedit a scădea nivelul cortizolului în organism, permitand organismului să intre într-un mod de recuperare. Starea de relaxare se mentine pe o durata mai lunga si starea de spirit este imbunatatita.
    2. Reduce stresul - nu numai că masajul poate ajuta la ameliorarea stresului, dar sesiunile regulate de masaj pe o perioadă îndelungată de timp pot stimula nivelul de energie, pot reduce durerea și pot stimula indivizii atât la nivel fizic cât și emoțional.
    3. Poate ajuta la scăderea tensiunii arteriale – Sesiunile periodice de masaj de relaxare reduc nivelul tensiunii arteriale. De fapt, unele studii pe termen lung au arătat că un program de masaj consecvent poate reduce atât tensiunea sistolică (numărul superior), cât și diastolicul (numărul mai mic). Mai mult, poate reduce și nivelul de cortizol din corp. Mai mult, ședințele de masaj consecvente pot reduce, de asemenea, surse declanșatoare pentru anxietate, ostilitate, tensiune și depresie. La rândul său, nivelul mai scăzut al tensiunii arteriale poate reduce riscul de atac de cord, accident vascular cerebral și / sau insuficiență renală, precum și multe alte probleme de sănătate.
    4. Promovează relaxarea musculară - Scopul masajului este de a viza sursa durerii corpului prin eliberarea mușchilor încordați, creșterea flexibilității și asigurarea relaxării mușchilor afectați, precum și a corpului în ansamblu. De asemenea, masajul de relaxare promovează circulația către mușchii afectați sau răniți, ceea ce crește aportul de nutrienți și oxigen la țesuturile deteriorate. La rândul său, această activitate crescută in zonele afectate reduce rigiditatea, edemul (inflamatia) si durerea din mușchi și articulații. Mai mult, această formă de terapie eliberează, de asemenea, endorfine (hormonii fericirii), care stimulează nivelul de dopamină și serotonină din organism. Acești hormoni ajută organismul în multe feluri - atât fizic cât și emoțional.

    5. Poate ajuta la îmbunătățirea circulației - nu trebuie subestimate beneficiile pe termen lung ale masajului. Circulația îmbunătățită face parte dintr-un efect al bulgării de zăpadă care apare în organism ca urmare a sedintelor regulate de masaj.

    Mai mult, masajul promovează, de asemenea, o îmbunătățire a circulației prin utilizarea presiunii hands-on, care deplasează sângele prin zonele deteriorate și congestionate ale corpului. La rândul său, eliberarea aceleiași presiuni determină curgerea de sânge nou în țesuturi. Mai mult, acțiunea de diverselor tehnici de masaj, incluisv cel de relaxare, elimină mai rapid acidul lactic din țesuturile musculare. Ca urmare, se imbunatateste si circulatia limfatica.

    6. Poate ajuta la îmbunătățirea posturii – omul modern se confruntă cu dureri de spate, gât și mușchi din mai multe surse. Cu toate acestea, cauza principală a acestei dureri rezultă din postura incorecta si hipotonie musculara.
    Masajul de relaxare, alaturi de alte forme de terapie, ajuta corpul să revină la aliniere corectă. De fapt, îmbunătățirea posturii poate fi unul dintre cele mai benefice și relaxante aspecte ale sedintelor regulate de masaj. Relaxarea si detensionarea musculara permite organismului să se poziționeze în poziția sa organică și nedureroasa.
    7. Poate ajuta la consolidarea sistemului imunitar- sesiunile periodice de masaj de relaxare oferă multe beneficii organismului uman. Este un fapt binecunoscut că persoanele care prezintă un nivel ridicat de stres sunt mai vulnerabile la boli și răni. Atunci când stresul este combinat cu tulburările de somn și o alimentație slabă, impactul este îndreptat către sistemul imunitar al organismului. Capacitatea sa de a se proteja în mod natural împotriva infecțiilor, agenților patogeni și bacteriilor este mult redusă. Studiile au indicat că ședințele obișnuite de masaj de relaxare nu numai că ajută la reducerea stresului, dar pot stimula și capacitatea citotoxică a sistemului imunitar (nivelul de activitate al „celulelor ucigașe” naturale ale corpului) și îmbunătățește capacitatea organismului de a se hrăni.

Video

Qui ut ceteros comprehensam. Cu eos sale sanctus eligendi, id ius elitr saperet, ocurreret pertinacia pri an. No mei nibh consectetuer, semper laoreet perfecto ad qui, est rebum nulla argumentum ei. Fierent adipisci iracundia est ei, usu timeam persius ea. Usu ea justo malis, pri quando everti electram ei.